NabestaandenLoket

Administratieve zorg uit handen

Wanneer een dierbare overlijdt vraagt de uitvaart uw onmiddellijke aandacht. Tal van andere zaken moeten echter ook geregeld worden zoals de erfenis, de woning, belastingen, inkomsten, social media, opzeggingen en contractovernames.

Dit zijn ingewikkelde en langdurige trajecten, waarbij voor iedereen andere zaken van belang zijn. Mae Uitvaart werkt samen met  NabestaandenLoket. Zij ondersteunen u bij dit hele traject. Een persoonlijk account, chat en telefonische helpdesk zorgen ervoor dat de juiste zaken op het juiste moment geregeld worden. Dit bespaart veel administratief werk en geeft rust in deze emotionele periode.

Wanneer u mij aangeeft gebruik te willen maken van het NabestaandenLoket, maak ik voor u een persoonlijk account aan. De email die u van mij ontvangt  geeft u toegang tot uw account waar u een overzicht krijgt van alles wat er na een overlijden geregeld moet worden. Op basis van de situatie van de overledene en uw situatie als nabestaande wordt de online checklist automatisch aangepast. Zo ziet u wat alleen voor uw situatie relevant is.  Daarnaast worden er ook tal van zaken automatisch voor u geregeld.

Voor wie? Voor nabestaanden

Elke familie die Mae Uitvaart begeleid bij de uitvaart van een dierbare, krijgt de mogelijkheid om gratis gebruik te maken van het NabestaandenLoket.

Wilt u weten hoe het werkt?
Bekijk dan het filmpje hieronder.

×